پرسپولیس روی گسل زلزله | بیرانوند و پورعلی گنجی به سیم آخر زدند + عکس بلاتکلیفی نیمکت استقلال سپاهان و خیبر به دنبال جذب وحید امیری ایران‌گردی با فینال جام حذفی | میزبانی خرمشهر از یاد‌ها رفت خداحافظی اسماعیلی فر با هواداران پرسپولیس + عکس ضمانت اجرایی افق ۱۴۱۴ چیست آقای جلالی؟ واکنش میثاقی به صحبت‌های فردوسی پور + فیلم ساعت فینال جام حذفی تغییر کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ | برای اعاده حیثیت امیری در انتظار انتخاب سرمربی تاریخ و ساعت بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ | لحظه‌شماری برای آغاز آخرین نمایش کریس تراکتور همچنان به دنبال ستاره های پرسپولیس آمادگی رفیعی و امیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پرسپولیس مجبور شد قید گولسیانی را بزند تردید پرسپولیس از توافق با هر گزینه خارجی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در شرایط فسخ! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فرانسه و اتریش در یورو۲۰۲۴| خروس‌های نه چندان مقتدر نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه! افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس+ عکس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها!
سرخط خبرها

آن از چمن آزادی این هم از برگزاری| چرا بازیکن بزرگسال به هانگژو اعزام شد؟

  • کد خبر: ۱۸۵۴۲۵
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
آن از چمن آزادی این هم از برگزاری| چرا بازیکن بزرگسال به هانگژو اعزام شد؟
لغو ناگهانی هفته ششم لیگ برتر نشان داد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قادر به برنامه ریزی مناسب رقابت‌های لیگ برتر نیستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال در اقدامی ناگهانی بازی‌های هفته ششم لیگ برتر را لغو کرد. این تصمیم درحالی اتخاذ شده که سازمان لیگ برتر هنوز نتوانسته برخی بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر را برگزار کند و زمان برگزاری برخی بازی‌ها نامشخص است.

لغو بازی‌های پرسپولیس، سپاهان، نساجی و استقلال به دلایل گوناگون موجب برهم خوردن نظم برگزاری رقابت‌های لیگ برتر شده در حالی که سازمان لیگ از هفته‌ها قبل می‌دانست چه زمان قرار است بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و هیچ دلیلی نداشت که برگزاری بازی‌های هفته پنجم را به تعویق بیندازد.

همین حالا لیگ عربستان با وجود اینکه ستاره‌های بیشماری را به خدمت گرفته در حال انجام است و با وجود دیگری تیم‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا، اما بازی‌های لیگ عربستان در حال انجام است.  


فدراسیون فوتبال ایران، اما بعد از ناتوانی در برگزاری منظم بازی‌های هفته پنجم تصمیم گرفت بازی‌های هفته ششم را هم لغو کند. تصمیمی که بدون شک آینده برگزاری بازی‌های داخلی را به مخاطره خواهد انداخت و فوتبال ایران را با حجم عظیمی از بازی‌های عقب افتاده مواجه خواهد کرد.

شاید استدلال برنامه ریزان در لغو بازی‌های درگیری با لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو باشد، اما چنین استدلالی قابل پذیرش نیست به این دلیل که فدراسیون فوتبال می‌توانست از همان ابتدا اعزام بازیکنان بزرگسال تیم استقلال به این رقابت را منتفی کند تا بازی‌های استقلال نیز که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، به تعویض نیفتد، اما هفدگذاری اشتباه برای رقابت‌های بی ارزش بازی‌های آسیایی سبب شد تا برخی بازیکنان بزرکسال استقلال استقلال به چین بروند تا این باشگاه نیز به مانند باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نتواند از ظرفیت‌های خود برای ادامه لیگ بهره بگیرد.

اصرار بی دلیل به اعزام بازیکنان بزرگسال و بی توجهی به برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا اکنون برنامه ریزی در لیگ برتر فوتبال ایران را با چالشی بزرگ مواجه ساخته و روشن نیست که سران فوتبال ایران چه طور می‌خواهند لیگ را با نظمی که دلخواه همه کارشناسان و فوتبال دوستان است به پایان ببرند.

متاسفانه روزی به دلیل درخواست قلعه‌نویی بازی‌های لیگ برتر لغو می‌شود، روزی دیگر درخواست برخی باشگاه‌های حاضر درلیگ قهرمانان آسیا و اخیرا نیز حضور برخی بازیکنان استقلال در چین تا همه این عوامل دست به دست هم دهد تا زشت‌ترین حالت ممکن برای برگزاری لیگ برتر به وجود آید.

تحمل این شرایط درحالی که مهم‌ترین ورزشگاه ایران نیز چمن نامناسبی دارد، غیرممکن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->